Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ledig men fullproppad dag

Hej hopp!

Vilken dag jag har haft. Promenerade ner till stan i värsta raska takten, gjorde en massa ärenden till bröllopet (såklart, vad annars) Sedan skulle jag till tandläkaren för att fixa till mina sargade tänder så att jag kan le på bröllopskorten, skulle vara där en timme tidigare för pre-medicinering, men det skulle tydligen inte behövas kom vi på för det vi skulle göra gjorde inte ont.
Jag var å handlade snören till festprogrammen, 33 meter! helt otroligt... å oj, va jag knepar med dessa festprogram. Finns inte en möjlighet att det kan vara värt allt jobb, men men nu är de snart klara så nu kan jag ju inte lägga av precis.

Tandläkaren gick bra, jag fick trots allt ändå lägga bedövning, men jag klarade det och är nu lite lätt stolt över mig själv. Tänderna är nu lite snyggare och lite jämnare, men framför allt jag känner att jag kan le!

I eftermiddags satt jag sedan i över tre timmar hos frisören vilket resulterade att jag ser ut som vanligt, dock med lite lite skiftningar färgmässigt i håret. Vi kvinnor måste vara riktigt dumma som  betalar och lägger vår dyrbara tid på sådant... haha

Sedan hade vi träning,  trevligt att ses igen..
Nu har vi precis gått en promenad så nu tänkte jag sova, börjar ruggigt tidigt imorgon!
nassnass







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback