Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

The wedding..

Oj oj oj, så var man nu Fru Albjär. Har aldrig varit lyckligare i hela mitt liv.
Vi hade en helt underbar dag/kväll/natt som tyvär tog slut alldeles för tidigt..

Egentligen har jag varken tid eller lust att skriva här just nu, men det är klart att jag gör det ändå
En annan dag återkommer jag med en berättelse och fler bilder, så länge ska jag bara njuta av denna tid









jenny p
08 August, kl. 22:07 | Blogg;

vad fina ni är! Grattis herr & frun :) må ni leva lyckligt i alla era dagar! kram

Sara bara
08 August, kl. 22:10 | Blogg; http://sarabaaara.blogg.se/

Åh men vad underbart :D !

GRATTIS i mängder!

Sagolik klänning och bukett och du var fantastiskt vacker!

Johanna Strid
08 August, kl. 07:57 | Blogg;

Ååååhhh.... snyft

Finaste ni!!!

Sofie
08 August, kl. 08:09 | Blogg; http://prettywoman1.blogg.se/

Sååå fina ni var! :-)

Väntar spänt på att få höra och se mer...

Själv är jag fortfarande helt överväldigad och upprymd av dagen (och helgen eftersom vi hade 3-dagars)!



Melissa
09 September, kl. 19:28 | Blogg;

Åhhh, så vacker du var vännen...

Grattis i efterskott, och lycka till med allt!



:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback