Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Bara fruktansvärt...



Jag tror inte att jag är ensam av att starkt beröras av "Barnmorden i Arboga" eller vad de nu skriver i tidningarna.
Ni vet "tyskan" som tog två vackra barns liv och även försökte ta deras mammas liv
Jag har läst om dem mycket.
Fällt många tårar
Jag blir bara mer och mer illa berörd av detta fruktansvärda fall ju mer mitt älskade barn växer i mig.

jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att denna hemska person som gjorde detta för alltid kommer att få lida för det brott som begåtts.
Var inne på deras pappas blogg precis och fann denna fantastiska dikt

Två små änglar

När två troll berör ditt hjärta
blir inget mer sig likt
När små händer kramar dina
Är hjärtat på glädje rikt.

När två troll rycks ifrån dig
blir inget mer sig likt
När det är tomhet efter små händer
Är hjärtat på tårar rikt.

När två änglar fått sina vingar
och viskar till dig ibland
att "pappa, gråt inte"
vi ses på en annan strand

Då får en pappa gråta
men mellan tårarna le
för en dag ska han hålla små händer igen
när han sina troll ska åter se.










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback