Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

det händer så mycket...



Det händer så mycket hela tiden, är det inte det ena, så det andra...
det händer en massa otrevliga saker på mitt jobb, omorganisationer som jag inte tycker om.. trist!
men det händer så mycket kul i mitt liv med..

Igår blev det en tur till Gekås..
det var faktiskt riktigt trevligt, vi körde upp efter fyra och när vi kom fram var de flesta på väg därifrån..
Underbart.
och självklart fastnade jag, helt lyrisk, på bebisklädesavdelningen... oj jag vill ju köpa sååå mycket.
Sen kom nästa avdelning med bebisgrejer. hade kunnat gå där och titta och känna en hel dag.
Faktiskt så kunde jag inte låta bli så nu är första plagget köpt. Får visa kort på det vid ett annat tillfälle..
Det blev en del julklappar med, till de barn som finns i våra släkter.. perfekt!
Så nu är nästan all julklappshopping avklarad, känns konstigt.

Nu ska jag snart iväg på julfest på Musteriet i Båstad
Kul att man blir inbjuden till sitt gamla jobb och deras julfest, ska bli så kul att se alla igen, har ju inte träffat de flesta sedan i somras..
Så nu ska jag gå och välja ut kläder och snygga till mig.









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback