Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Gårdagen..



Igår gav jag mig på att försöka köpa lite julklappar, det gick sådär.
et blev en iaf. och två klädesplagg till mig.

Sedan hämtade jag lunch och körde hem till Josse
Vi fick en mysig lunch tillsammans och man undrar ibland varför man inte gör vissa saker oftare..
sedan var det hem, äta kvällsmat och vidare till kören. Åh... det gör mig såå glad att sjunga.

För er som läser, som behöver lite extra hjälp med julstämningen,
så har vi julkonsert den 21 december i Östra Karups kyrka. Klockan 18.00
ingen jul utan julkonsert!

Idag är det fredag och jag ska iväg och jobba på läger.
Blir säkert roligt, men efter en natt med alldeles för lågt blodsocker, har nog aldrig mätt så lågt och sedan tyvär alldeles för högt så vill jag inte gå utanför huset idag
Mår fruktansvärt illa.
Ska göra ett försök att få i mig lite mat nu

ha en underbar fredag!!









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback