Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Jag är sååå glad!



I år tror jag att en av de bästa julklapparna kommer från diabeteskliniken!
Jag har precis fått ett telefonsamtal att jag ska få en ny pump med sensor som mäter blodsockret konstant
Detta betyder dock inte att jag slipper sticka mig helt och hållet, men kanske 3-5 ggr per dag istället för 10-15!
Plus, det bästa, pumpen ger alarm om blodsockret går för lågt eller för högt.
Dvs jag kommer troligtvis slippa ha fler sådana nätter som igår.
Jag är såå glad!

Jag har kämpat och bett om den länge nu och äntligen.
Förstod visserligen varför de håller inne med den. Behöver som sagt ny pump, som kostar därefter
Plus att själva sensorn kostar 400 kr var femte dag! Fruktansvärt dyrt
Men kliniken ansåg att jag var i behov av den nu under graviditeten och jag är sååå tacksam!

Nu ska jag hoppa i duschen, sen blir det ett besök hos farmor innan jag ska luncha med Annie...




Vill du veta mer, klicka på bilden...








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback