Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

På jobbet..



Nu sitter jag på jobbet och längtar redan tills jag får gå hem
är så sjukt trött idag, och dessutom lever blodsockret rövare med mig. Surt!
Håller på att planera maten de två kommande dagarna och väntar nu på att en
ungdom ska komma så att vi kan åka och handla..
Får bli lite nyårsinspirerat imorgon tror jag!

Igårkväll var vi bjudna på sushikväll hos Annie. Har inte ätit sushi på typ tio år och då tyckte jag INTE om det.
men jag gick in med en god inställning och tänkte att det här ska nog bli riktigt gott.
Aj aj så fel jag hade,. Det är bara att inse, sushi är verkligen inte min grej!

I eftermiddag/kväll kommer min älskade Nils på besök, ja fast nu lät det konstigt. Nils är ju Nilla!
Vi har inte setts på länge länge, förutom på bröllopet men det var ju en annan sak.
Ikväll ska vi bara mysa och prata om livet, precis som bara vi kan!

Nu ska jag göra nån nytta här kanske..








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback