Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lägerliv... nä det är inget för mig.



Nu börjar jag snart jobba och nää.. det där med lägerliv är inget för mig.
Men det är bara tills imorgon, tack och lov.
Är inte speciellt sugen på att bli uppäten av mygg och knott.
Men jag är glad... det är ju såå fint väder. Ska sola lite i smyg tänkte jag, hi hi
Ikväll blir det grillfest med ungdomarnas familjer. Har lite svårt för sådant. Finns alltid de föräldrar som inte kommer och det känns så hemskt. Men förhoppningsvis blir det bra ikväll. Håller sig bara vädret så får vi nog en härlig kväll.

Så nu ska jag på med myggspray, fram med mjuka sköna kläder, resterande grejer ligger i bilen.
Slutar imorgon vid 12. Längtar lite... det är ju faktiskt väääldigt skönt att sova i sin egen säng.







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback