Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fantastiskt

Tänk så fantastiskt...
Att jag ska gifta mig med min drömprins. Det är verkligen som en dröm som blir sann
Jag längtar så oerhört mycket efter denns stora dag just nu och är glad att det inte är så långt kvar
Annars hade jag garanterat längtat ihjäl mig.
Idag är det 66 dagar kvar

Ofta får man frågan varför man ska gifta sig och det finns mååånga låånga svar
Det första spontana är klart för att han är mannen i mitt liv!
Men det räcker kanske inte alltid som svar.
Jag läste någonstans, antagligen på bröllopstorget, det här:

"Äktenskapet är en trygghet, bröllopet är en cermoni och en fest för att fira vår kärlek"

Mycket bra sagt.









Johannah
06 June, kl. 08:43 | Blogg; http://joselina.blogg.se/?tmp=18081034

Hej!



Tack för ditt inlägg på min blogg, är lite "ohaj" på hur man svarar så jag tänkte att jag kikar in hos dig och svarar så här istället :) Mysig blogg du har du med! Förstår att du längtar till din stora dag - som kommer bli en av många men en av de största :) //Johannah

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback