Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

helgen...


I helgen var det träningsläger för hela slanten.
Vi hade besök av Christof Lensing och jag hoppas att det var lika givande för de utövande som det var för mig som mestadels tittade på, förutom när jag linade hästarna
Å nu är det alldeles snart SM!! Åh, det ska bli så skoj.



En bild på mitt kära lag från tävlingen den 8 juni..


I övrigt har jag jobbat.. i lördags kväll iaf.
I fredes var vi i Halmstad och kollade på världens bästa tjejband, Ethan Xiphias, dock utan Johanna, men det fick gå bra ändå. En trevlig kväll hade vi. Kolla in deras hemsida www.ethanx.com och se dem om du har möjlighet!!!

Annars är det mycket bröllopsplanering nu, vill bli klar snart så att jag kan koncentrera mig på VM sen.. Weheii!!

     

Snart... snart är det dags!!!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback