Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

voltige, denna underbara sport!



Att voltige kunde vara såå roligt hade jag inte en blekaste aning om..
förrän jag började longera för Laholms lag 1 2004.
Sedan dess har jag fått vara med om oerhört många underbara ögonblick
Visst har det varit jobbigt, kallt, eländigt och mycket annat
men så är det med allt
framförallt är det helt fantastiskt
Att jobba och samspela så med häst och voltigörer
Men framförallt att se utveckling hos häst och ungdomar
Jag hittade hem

2004
på mitt första SM



   
bilder från senaste tävlingen i Laholm 18/5

 

                                                                  bilder från CVI Ermelo, Holland, april 2008








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback