Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fotorensning



Satt och rensade lite bland mina foto på datorn då jag hittade detta

image33

kanske inte så speciellt
men speciella minnen

jobbade som enterteiner på Mallorca sommaren 2004
en sommar fylld av underbara minnen
trots att det inte var underbart hela tiden
älskling vart ju hemma i Sverige den mesta av tiden och det var oerhört jobbigt
men samtidigt var det en livsupplevelse

att få jobba med underbara barn på dagarna, öva in danser och annan koreografi på rasterna
och på kvällen göra det bästa man vet
stå på scen

image34

kan det vara från Grease kanske?
Michelle, jag och Judith


här jobbade jag:

image35

saknar det, men vill ändå inte göra om det
så kort och gott är jag glad att jag testat
men idag lever jag ett annat liv..








mingla
05 May, kl. 23:14 | Blogg; http://heymingla.blogg.se

Var med i min tävling om ett Nicole Richie-armband som är sponsrad av BettiesGalleria i Kalifornien :)

Judith
02 February, kl. 20:05 | Blogg;

NOW, 2011, February, I see this post from you !!!

It was an amazing time, would never do it again- so same here, but it was great!



I miss you so much, follow your blogg all the time and I would love to see you again.



Big hug sugar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback