Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Trädgårdsdag!



Äntligen mår jag lite bättre..
men ack så svag man är när man inte fått i sig näring tillräckligt
Hur fungerar tokbantare?

Sak samma, idag har det fixats lite i trädgården.
Har sått blommor, planerat jordgubbsplantor, rensat rabatter, satt en vinbärsbuske
och vattnat vattnat vattnat

men tänk så lycklig man kan bli av att se att det börjar växa!!
min sallad som jag satte förra helgen har börjat växa.. helt fantalastiskt
tror att jag börjar bli gammal och tjänar just nu ihop maaassa vuxenpoäng
sak samma, för lycklig det är jag!
image40

så här fint kan man få det ganska lätt

image41
min sallad växer!!!!

nu ska jag gå och kolla film, älskling är ute och fiskar
hoppas han kommer hem med fin fin mat..








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback