Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Blandad dag



Ja... dagen har verkligen varit helt upp och ner.
Eller rättare sagt den började ner och slutade upp!!!
Gårdagen bjöd på alldeles för många låga blodsocker och inte blev det bättre inatt. Så, när jag vaknade imorse var jag helt utpumpad. Kanske inte så konstigt, stackars min kropp vad den får utstå. Allt för att liten i magen ska må bra.
När jag väl kämpat mig upp ur sängen och senare även soffan, åkte jag ut till chipsen och jobbade lite.
Ja och efter det var det bara raka vägen hem för en sovstund på soffan.

Å jaaa.. sedan var det ju kören!
Så dagen slutade bara fint. h... det är sååå roligt att sjunga igen.
På vägen hem lyssnade jag på radion då denna låt kom:



fantastiska Michael Bublé, I lööööv him!

Fast detta är nog min Favvo-låt med honom



Bara lyssna och njut!







Malin
11 November, kl. 11:58 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Åh, Me and Mrs Jones är riktigt bra! Den andra också för den delen, hans röst är underbar :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback