Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

En tisdag.. jaha



Idag har jag syndat!!!
Jag har köpt pepparkaksdeg, oj oj så gott det är.
Ska försöka baka den innan jag äter upp den men tror mer på det senare alternativet tyvärr..

Idag är jag bara sååå trött. fryser och mår lie allmänt konstigt, inte så trevligt faktiskt, men det går nog över inatt.
Dessutom bor jag just nu med en som är sjuk och lite gnällig(älskling) och en som är heeelt vild och speedad (hunden)
Vet inte vad som händer med honom. Har försökt med promenad och både det ena och andra,
men det verkar inte räcka idag.

Sitter just nu och drömmer och önskar att vi hade ett större hus. Japp, byggas ut ska här ju men herre Gud, innen det överhuvudtaget är påbörjat. Det går ju inte allt för fort framåt här och jag håller på att bli fullkomligt galen!!!!
Men iaf om vi hade haft ett helt eget, tomt och fint rum till liten när h*n kommer så tyckte jag att denna inredning var väldigt fin









Malin
11 November, kl. 23:27 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Jag vill också ha pepparkaksdeg :(

Malin
11 November, kl. 12:12 | Blogg; http://malhinnilsson.blogg.se/

Så fint inrett... önskar vi också hade större...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback