Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Frost och stor besvikelse



Tänk att naturen har skapat såå många vackra ting som man många gånger bara tar för givet.
Igår när vi var ute på sista kvällsturen med hunden så hade ett tunnt oerhört vackert frostlager lagt sig över gräsmattan.  Oj va det glittrade, det var så vackert att jag blev helt tagen.

sedan kom årets besvikelse. jag ääälskar coca colas julreklam. Härligt återkommande varje år och jag blir bara såå glad av den. vet inte vad det är, jag är ju inte speciellt mycket coca cola fantast precis, men det är något speciellt med just den reklamen. Å.. den va ju helt kass i år. Inte alls samma härliga julkänsla som man brukar få av den.



Idag är det precis 1 månad kvar till Julafton! Åh... om en månad sitter jag tillsammans med hela älskade släkten och kollar på kalle Anka. kan det bli bättre? Jag tror faktiskt inte det! Som jag längtar...







Sofie
11 November, kl. 16:06 | Blogg; http://prettywoman1.blogg.se/

Haha, jag ropade oxå till när jag såg Coca Colas julreklam börja igår! Men vad besviken jag blev, inte alls samma känsla som tidigare...



Nu låter det som att jag är värsta reklamnörd! Haha!

Malin
11 November, kl. 19:40 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Jag måste hålla med om att den reklamen verkligen ger en julkänsla, samtidigt kom jag på att jag missar 3 stycken advent, samt lucia (lussevakan) och ja, Andreas födelsedag! Haha :)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback