Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Härligt efterlängtade...


Äntligen är det fredag och eftersom jag är ledig idag så är det helg redan nu!!!
Jag har ju faktiskt jobbat 3 helger i rad nu, först jönköping, sen läger och förra helgen stockholm, så denna helgen är oerhört efterlängtad, bara vara ledig och ta hand om varandra... ja och huset som det känns som om det förfaller, den gamla sängen står kvar på ovanvåningen och ska skyddas och ställas ut i uthuset, ingen idé att slänga ju, kan ju användas som gästsängar i framtiden! Så vi har lite fix att göra med...

Idag hade jag planerat en härlig ridtur med min älskade Tornado.. men det regnar ju. Å han går lixom inte ut i regn. Så jag hoppas på bättre väder i helgen så kanske vi kan ta en tur då istället!

Igår var jag ju som sagt på kören. Det var nog 1 och 1/2 år sedan sist. Och herre min get så roligt det var! Vi sjöng igenom alla luciasånger och andra julsånger och jag var bara lycklig, lycklig, lycklig! jag hade verkligen glömt vilken sann lycka det är att sjunga, och speciellt i kör. jag hade en sådan positiv energi när jag sen kom hem, helt underbart!
Tidigare på kvällen försökte jag lära älskling dansa shottis här hemma, ha ha va kul vi hade! Shottis är ju en extremt töntig dans tycker jag. Sen kan jag ju inte det heller så bra, och då blir det ju ännu roligare..

Nähä, nu ska jag ta mig i kragen och åka till stallet, mocka och kanske rida lite. Får se... fast förresten kom jag ju på att det är dressyrtävlingar så jag måste rida ute då. Om det inte regnar en massa får det väl bli en kort tur då..


Älskade, älskade du...







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback