Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Helgen..



Helgen har varit mycket tevlig..
Fredagen var lugn och jag hade lagat mat till älskling (händer inte speciellt ofta) när han kom hem och hade dukat och tänt ljus och hela grejen, väldigt mysigt. Vi hade en mysig och lugn kväll tittade på idol och åt lite gotte...

Lördagen förderevs delvis i stallet, stooora hopptävlingar i helgen så jag var klart där och tittade en del. Kul men oj så kallt..
På kvällen var vi på överaskningsfest för Christina, min kära väns mamma. Hon fyllde 50 för ett tag sedan och nu skulle hon firas rejält. En mycket trevlig kväll med mycket trevlig folk. Det är ju alltid lika kul och se hur folk beter sig när spriten kommit i kroppen. Speciellt när man själv är nykter och ser allt..
Sedan fick vi hämta lillebror som varit på en fobollsklubbs 75årkalas. Var tydligen totalt kaos och alla skulle slåss med alla. Ush va jag hatar denna typen av våld. Eller, jag hatar all typ av våld! ush ush ush!

Idag, söndag, sov vi riktigt länge, kom nog inte upp ur sängen förrän 11. Helt otroligt. Men sååå gott.
Det blev sedan en tur till Båstad, åt lunch på Centercourten. Gott var det, även om det inte blev favoriten pepparstek idag. Ni som inte ätit deras pepparstek, try it, den är heelt outstanding!
I övrigt har vi även hunnit med en tur på julskyltningen, ingen höjdare, men gott med lite glögg, och kollat i tävlingarna idag med, såå många fina hästar. Nu blir det mys i soffan en stund sen ska jag sova, börjar redan 7 imorgon...



En härlig kvällspromenad med liten vovvis...




Ett par bilder från festen med spex och allt!







Malin
11 November, kl. 22:47 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Syster, kan inte du och jag åka till Centercourten när jag har kommit hem och äta! Är sjukt sugen på god mat som smakar någonting.

maria
11 November, kl. 15:48 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Självklart ska vi göra det stumpan! Säga vad man vill om underbar spansk mat, men efter ett tag smakar vår mat hemma sååå mycket bättre!

Malin
11 November, kl. 10:53 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Ja, men så är det med det mesta! Synd bara att jag än så länge inte har ätit någon spansk mat utan värdelös mat här på skolan. Har sån näringsbrist och ont i magen jämt, så jag längtar efter god mat.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback