Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Känns som en kommande bra dag!



Vaknade imorse, tittade ut genom fönstret och det var vitt!!! Om än väääldigt lite, men fortfarande vitt.
Det haglade massa igår och det lade sig som ett vitt istäcke över oss i lilla Ahla och nu imorse har det dessutom kommit lite lite lite snöflingor på det. Jag brukar bara bli sur och irriterad av väder som det här, men idag blev jag så lycklig att jag stod och hoppade i köket. Yes, I am a freak.

Nu ska jag åka till chipsen, göra klart det jag inte gjorde igår, sen blir det en härlig ridtur!



Vinter i södra Sverige..








Malin
11 November, kl. 11:32 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Jag vill också se den första snön komma, men här är det istället 20 grader och strålande sol! Känns helt fel att det inte är sommar i Sverige, känns ju som det här.



Vi får ta en vinter ridtur en dag sen när jag har kommit hem (om det finns någon snö då, annars får vi ta en vinter ridtur ändå!)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback