Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

nu e hon hemma!



Idag fick jag äntligen träffa min kära vän Annie!
Vi har ju inte setts på typ 3 veckor, helt sorgligt..
Hon, den lilla lyckosten, har tillbringat två veckor i Singapore och på Bali. Uuundebart...
Å nää.. man blir ju inte det minsta avis. det hade varit precis det jag hade behövt just nu, i denna kalla tradiga vardag.

fast i våra diskussioner kom vi fram till att hemma är bäst. Det är trots allt dessa årstider som gör Sverige så härligt, att man varje vår utbrister: Åh titta det har kommit knoppar på träden, precis som om man ALDRIG sett det förr, och i själva verket har man ju sett det ca 25 gånger. Konstigt.. ja, men oerhört charmigt.
Tittade på bilder från i somras på jobbet förra veckan, när vi var ute i Hjörnered på läger, och vi spelade brännboll och grilade en kväll och vissa inte hade mer än t-shirt och shorts på sig. Idag känns det ofattbart, och väldigt långt borta.
Och kanske är det därför sommaren är lika härlig varje gång den gör sig till känna.

fast just nu längta jag fasligt mycket till julen...









Malin
11 November, kl. 00:47 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Jag saknar Sveriges klimat och så, jag har också kommit fram till att det är perfekt! Kanske kunde det varit lite varmare på sommaren, men annars är det kanon. Vill hem och fira jul nu, pyssla en massa, baka och lyssna på julmusik och bara umgås med alla!

Maria
11 November, kl. 12:05 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

ja men så är det ju, och speciellt när man är borta. Då inser an charmen i allt och framförallt hur bra man har det!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback