Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Onsdag!



Godmorgon härliga dag!

Jag har haft en strulig natt och det märks på den saknade energin och humöret idag.
Två gånger vaknade jag med lågt blodsocker. Med två timars mellanrum. ja.. och så senare så låg det såklart litelite högt. Då vaknade jag av det. Däremellan har jag dessutom varit uppe en gång till och kissat.

I övrigt är jag en lyckligt lottad människa. Jag har passerat den första delen av graviditeten och mått super.
OM jag inte hade haft diabetes, för den tar slut på energin och ger mig såååå mycket huvudvärk. Men men, lite ska man väl stå ut med.
Igår hade vi föräldramöte på jobbet. Chefen hade bjudit in en barnmorska som jobbar på ungdomsmottagningen för att prata om sexualitet och pubertet och barn och ungdomar med olika handikapp. Oerhört svårt och såå intressant. Dessa ungdomar har ju massor av känslor och självklart även hormoner precis som alla andra.
Det var iaf en lärorik stund för oss alla.

Nu ska jag hoppa i duschen (troligtvis på ett ben) sen blir det till att åka och köpa födelsedagspresent till min lilla svägerska som fyller år..

Tack för övrigt för de fina grattishälsningarna efter förra inlägget. Det värmer. Önskar man kunde få så många kommentarer varje gång man skriver.









Malin
11 November, kl. 11:34 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Jag blir helt tårögd varje gång jag tänker på att du har ett litet barn (eller vad det nu är för något för tillfället...) i din mage.



Du får hälsa Kajsa grattis ifrån mig idag och hoppas du får en fortsatt fin dag.



Saknar dig syster! Puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback