Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

På jobbet..



Jag har precis kommit till jobbet och sitter egentligen här för att leta reda på ett recept på pizzabullar, glömde nämligen mitt hemma och tänkte idag lyxa till det lite här på jobbet så att ungdomarna fpr pizzabullar till fika.
Inte helt illa tycker jag..
Idag är jag seg och frösen. Inte alls på toppenhumör.
Har varit på chipsen och jobbat lite nu i förmiddags och är som sagt nu på mitt "riktiga" jobb.
Imorgon är det en massa möten på förmiddagen och sedan ska jag in till stan och träffa Josse!

Nu är det väl dags att börja göra lite deg så att den är färdigjäst när ungdomarna kommer!







Malin
11 November, kl. 13:17 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Jag vill också ha pizzabullar! Jag ska baka varje dag när jag kommer hem, för fy vad jag är sugen på det.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback