Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Riktigt härlig helg..



Vi har verkligen haft en härlig helg.
 I går, lördag, var jag i Förslöv och sjöng på barndop, åh.. det är bara så mysigt. Och den lille gossen var sååå söt.
sedan var det middag på kvällen med Jonas och Christine. God mat och härligt sällskap..

Dagen idag, söndag, började med att vi åkte ut till donkan för att köpa med oss lite frukost..
Mer klagomål på detta ställe!
Vi beställde och väntade i över 20 minuter. Då kom stackaren i kassan och sa att de tappat en av grejerna vi ville ha.
Skönt att de gjorde de sp att de inte bara tarupp den och säljer den ändå.
Vi orkar inte vänta på en ny så vi får lite morötter och allt är väl så här långt.
När jag sedan ska äta min Mcmuffin med bacon och ägg, så innehåller den inge ägg.
Jag kör tillbaka, får en ny, öppnar den och näää inge ägg där heller.
Jag får ytterligare en ny, öppnar den och ser till min stora förtjusning att där är ägg i.
Jag börjar äta, nöjd och glad tills jag inser att nähä, inge bacon.
Hade dock fått de andra så jag fick sno bacon från de.
Jag och älskling skrattade så vi grät i bilen.

Sen blev det skogspromenad. och plock av lingonris.
ja.. och sedan fick vi passa barn ett tag.
Älskade Oliver och Alexander.
Vi hade en mysig stund tillsammans.
När de åkt gjorde jag en krans att hänga på ytterdörren. Fint värre blev det.





Vi lyckades för övrigt sätta upp lite tavlor i trappan igår, fint tyckte jag att det blev iaf.
Men där är plats för några till...








Anonym
11 November, kl. 21:06 | Blogg;

Det blev jätte fint ju :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback