Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Äntligen fredag!



Äntligen är helgen på intåg och jag har precis kommit till jobbet, känns sådär faktiskt.
Ska dessutom jobba till 19.00. Men det är ju bara att bita ihop och se glad ut!

Igår kväll var jag så trött att jag gick och lade mig strax efter nio, det är så hemskt att vara så trött, blev ju både illamående och fick huvudvärk. Skönt var det iaf att få somna i tid. Och har faktiskt sovit förhållandevis bra inatt så idag är jag nästan människa.
Var ju i stallet med mamma igår och fixade lite med Bellis. Söt krake det där. Longerades för första gången med sadel och han var sjukt duktig, reagerade inte på något. Snart är det dags för första uppsittningen, ska bli såå spännande!

Ikväll har vi bjudit hem A och hennes pojkvän (om man får kalla honom det, är ju väldigt nytt!)
Ska iaf bli så kul och få träffa honom, äta god mat, dricka massa vin och spela lite spel eller något..



Ha en trevlig fredag!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback