Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Solen skiner och jobb hela dagen!



Idag vaknade jag och insåg att jaa... solen skiner och tänkte att idag ska jag ta en härlig morgonpromenad, det var nämligen ett tag sedan. Sen kollade jag klockan och insåg att.. nää det hinns inte med. Typiskt.

Börjar jobba alldeles strax, idag ska vi åka och bowla med ungarna på jobbet, skoj.

Jag är för tillfället lite avis på dem som befinner sig i varmare land (jag är sååå frusen hela tiden)
Annie och co är på väg till Bali efter ett par dagar i Singapore... hoppas ni har det helt underbart.
Allra käraste syster åkte igår till Jerez i Spanien och kommer inte hem förrän 15 december!!! Lyxunge...
Hoppas verkligen att hon har det underbart och får "the time of her life"

Nu ska jag gå ner och fixa till mig lite.









Malin
10 October, kl. 11:54 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Hej syster! Här är det inte alls för varmt, inte idag iaf. Det regnade förut men nu har solen tittat fram lite men det är inga 25-30 grader :( Snarare 20, om ens det..



Du kan ju alltid kika in i min blogg lite om du vill det. Puss!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback