Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tävla!


Det här med bloggtävlingar är ju så oerhört populärt och jag har aldrig brytt mig om att vara med i någonting, men så tänkte jag idag när jag surfade förbi Helenas blogg , där hon länkat till en bloggtävling, att tja... varför inte?



Sofias Fashionroom har i samband med rosa bandet-kampanjen startat en tävling och lottar nu ut en rosa goodie-bag med lite smått och gott. För att vara med och tävla klicka här så kommer du direkt till tävlingen med mer information.
sofiasfashionroom.blogg.se


Passa på att tävla du med, eller önska åtminstånde mig lycka till!! ha ha








Sofia
10 October, kl. 07:35 | Blogg; http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Sv: Haha Jattekul att du ar med och tavlar :D Lycka till!

Kram Sofia

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback