Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tidsfördriv...



Sitter på jobbet, snart bara två timmar kvar. weiii!
Behöver lite tidsfördriv, har en ungdom kvar och han sitter och spelar nintendo och jag har gjort alla andra viktiga sysslor för dagen/veckan. Såå... vad hitta på?

Satt och ego-kollade lite gamla och nya bilder på mig på min facebook, ibland kan jag verkligen sakna mitt blonda hår?
Eller? Vad är egentligen bäst?

 eller

Det är frågan det

Sen hittade jag en bild som jag nästan glömt bort?
Hade en tidningsfotograf från tidningen Må Bra (tror jag att det var iaf) som kom och fotade mig i stallet efter att jag gjort en intervju med dem angående melatonin .


underbar bild tycker jag.

Härligt nu har jag fördrivit drygt tio minuter!



Ikväll tänkte jag bjuda på en fördring gjord på mousserande vin och blåbärspuré
Vet inte alls om det kan vara gott men jag hoppas på det. Dricker ju gärna Bellini men tänkte idag
att jag ville testa något nytt. Det är bara att hoppas på det bästa..



Nu får jag väl gå och titta till min lille vän här på jobbet! Hör hur Tv-spelet låter så jag vet att han är igång iaf..







Johanna
10 October, kl. 11:21 | Blogg;

En skönhet klär i allt vet du väl!! ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback