Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tisdag och inget jobb..



Idag är jag ledig och såå jag behövde det. Är nog inte riktigt kry. Trött och hängig och älskling är likadan..
Men nu börjar jag känna mig lite lat då jag faktiskt inte gjort något som helst vettigt på hela dagen.
Jag har dock varit och hälsat på farmor en runda, hon blev så glad så att hon grät.
Jag får bara så dåligt samvete att jag inte hälsar på henne oftare.. Får bli ändring på det nu. man behöver ju inte vara där så länge och det är ju faktiskt helt underbart att se att hon blir så glad och uppskattar det så mycket!



Nä nu ska jag ta mitt förnuft till fånga och även fånga denna dag och bege mig till stallet. Behöver träffa lite underbara djur och speciellt min älskade Bengan. Får kolla om mamma ska upp om vi ska jobba lite med Bellis med!




Trevliga pågar det där..








Johanna
10 October, kl. 17:10 | Blogg;

Jag var faktiskt och klappade på dina pållar i lördags. Så fiiiina!! :)

Malin
10 October, kl. 17:16 | Blogg;

Jag tycker du och jag kan åka till farmor någon dag innan jag åker, och Markus eller något och fika lite eller nåt i den stilen :) Jag är också jätte dålig på det...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback