Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Trött måndagsmorgon!



Ush... Jag gillar inte tidiga mornar, inte under den mörka perioden av året, och SPECIELLT inte när man börjar jobba klockan 7! Det borde vara förbjudet! Dessutom kom jag till jobbet precis 7, inte en minut i och inte en minut över utan prick! Tror ni inte ungen som jag ska ha hand om redan är här utanför då? Jojomen! Jag blir galen.
Då får man ju sätta arbetstid från kvart i sju istället!

Inatt har jag lidit av ryggont och sovit dåligt, ryggen är fortfarande ond nu på morgonen..nu är det verkligen dags att vi köper ny säng. Så tråkiga pengar bara och jag tycker ju om min (vår) säng, den är ju helt underbar, men den börjar bli slut nu, suck..

Ush va jag känner mig negativ idag, förstår inte varför... Är såklart inte så sugen på att jobba ända till 17, men det blir säkert bra. Ska på teckenspråkskurs i eftermiddag och det ju alltid intressant.

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta en paus och gå en promenad, så kanske jag vaknar till liv..







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback