Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vilken kväll...



Igår var vi i Halmstad på Fox and Anchor (Mårtenssons) på deras kareokekväll, vilket denna dag känns som ett litet misstag..
Ush, alldeles för mycket folk, alldeles för mycket oerhört onyktert folk, alldeles för mycket folk med tråkig attityd.
Ibland känner man sig bara gammal och träig.
Men i övrigt hade vi trevligt. Om man bortser från när vi kom dit.

Om tre timmar börjar jag jobba, och just nu är jag bara seg och inte det minsta sugen på det.
Huvudvärken är bättre min inte borta. Men det brukar vara ganska lugnt att jobba första dygnet på läger. Det brukar vara packa upp, bädda säng, äta kvällsmat, titta på tv. sova.. ganska soft
Imorgon bär det av till halmstad och spela laserdome. Roligt roligt.
Vad som händer på kvällen vet jag inte. Var/är ju lite sugen på att gå ut men jag vet inte. Malou, Marias kompis som var med igår sjunger på Sand ( i båstad, pianobaren) så det hade ju klart varit kul att se henne där
Får se vad älskling känner för.

Nu ska jag hoppa i dushen och sedan packa väskan.
ha en härlig fredag!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback