Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Bilder och minnen från en helt underbar dag 080823

Kunde man önska sig mer?
Solen kunde kanske visat sig och värmt oss med sina strålar..
Frågan är, hade det varit ett bättre bröllop, en bättre dag då?
Svaret är nej. Dagen var helt fantastisk och även komisk.

Hur ska man då börja sin återberättelse av den dag som ska komma att bli den mest minnesvärda och framförallt mest underbara dagen i sitt liv.
Jag gör ett försök, det blir i vilket fall inte hälften så perfekt som vår underbara dag!

Dagen började med att jag vaknade efter att ha sovit oerhört dåligt hos min underbara vän och tärna Annie, dagen innan efter all dukning och fix i festlokalen hade vi; jag, Annie och underbara syster och tärna Malin ätit gott, druckit lite, lite vin, tittat på gamla filmer och nostalgiserat oss och helt enkelt haft en supermysig kväll.
På morgonen åkte vi hem till mamma som dukat upp med värsta champagnefrukosten, sedan var det dags för hår och make up..



Mamma skulle fixa till min underkjol och klänningen skulle på.. då händer det som inte får hända!!! Dragkedjan gick sönder! Å nej, den gick ju inte att laga! Så japp, det var bara till att börja sy ihop den, på....
Jag, lugnet själv, skrattade mest medan mamma och mina moster hade fullt upp med detta!
Men vi kom





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback