Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Godmorgon...



Ny dag, nya möjligheter och jag är som överkörd av en ångvält..
Vad är det som händer i min kropp? Har så jävulusiskt ont i ryggen

Det är bara att bita ihop.. ska ut till Annie nu och gå en morgonpromenix på stranden, skönt med lite omväxling, går ju alltid samma runda hemma annars,
sen ska jag till chipsen och stoppa små påsar i små kartonger. Snacka om spännande!! ha ha
Men skönt att få lite extra jobb denna vecka, jobbar annars bara måndag och onsdag.
Nästa vecka är det dock mässa, ska bli kul.
I malmö är det och det jobbiga med den mässan är att man tyvär hinner göra av med pengarna innan man får dem. Det finns sååå mycket kul att handla.
Såå har ni inget för er denna helg så är Skånemässan värt ett besök tycker jag!


Klicka på bilder för att komma till hemsidan...

Nu ska jag väcka hunden och köra.
Ha en fin dag!







Malin
09 September, kl. 08:07 | Blogg; http://malhinnilsson.blogg.se/

tack så jätte mycket... Hoppas ni hade det mysigt i sardinen.. Ser helt underbart ut ju =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback