Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Husvisning..



Idag ska vi titta på ett hus...

Vi har länge funderat över hur vi ska bygga ut vårt nuvarande (för er som inte vet så är det pytte!)
Jag vet såklart hur jag vill ha det och älskling vet hur han vill ha det. Problemet är att vi inte kommer överens..
I somras började älskling tjata om ett hus han ville titta på och jag sa bestämt NEJ!
Jag trivs så oerhört bra där vi bor just nu i vårt fina, fina pyttehus!

För någon vecka sedan såg jag att detta hus fortfarande var till salu, så tänkte jag att titta kan man ju alltid göra.
Det är ju ett ställe där vi kan bo och växa i många många år, med en helt underbar trädgård (vilket vi verkligen inte har eller kommer få här) och såklart möjligheten att kunna ha min älskade häst hemma när han ska bli pensionär..

Ja, så om en timme står vi väl i hallen och känner av läget!
Älskling har dock redan flyttat in och jag gråter i mitt hjärta om vi ska behöva lämna detta älskade hem..







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback