Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

På jobbet...



Sitter just nu på jobbet, hur kul är det egentligen vid denna tiden tidigt en fredagskväll.
De flesta slutar ju nu och åker hemåt mot den härliga helgen..
Men inte jag inte.. Lite mer än en timme kvar, hoppas på att det kan gå fort, så därför passar jag på att blogga lite, även om det säkert är hur olagligt som helst.. ha ha
Har en ungdom kvar här som sitter och tittar på TV, så jag tittar till honom med jämna mellanrum.
Imorgon ska jag jobba med, vi åker på disco med ungdomarna då och då. denna gången är det ovanför Falkenberg någonstans.. Dock är vi inte så många denna gången så jag jagar just nu bussbolaget så att jag kan avboka bussen. Känns onödigt att ha en hel buss till 6 personer.. Vi får se hur det går..

Just nu är jag sååå sjukt gottesugen, inte bra inte..
Dessutom kom älskling hem med JÄTTEMYCKET godis i onsdags när jag bad honom att inte.
Måste få lite ordning på vårt leverne han och jag. Vi har ätit alldelels för mycket skit och druckit alldeles för mycket alkoholhaltiga drycker, så tro mig, det har satt spår på våra stackars kroppar.
Därför ser jag nu fram mot en vit helg, borde dock vara en hel månad (MINST)men vi får se hur det blir med den saken, kan ju göra ett försök iaf..

Jag är helt slut i både huvud och kropp, men det är bara att säga till sig själv att det är REN inbillning..
Efter jobbet ska vi in till J och C i Halmstad, alltid så trevligt att bli hembjudna till dem, brukar vara väldigt god mat...
Vi har kommit fram till att vi måste sluta bjuda våra vänner på finmat när de kommer till oss. Älskling är ju så himla duktig och jag som alltid ska göra allt perfekt med allt från fördrink till dukning. Hade jag blivit bjuden till ett sådant par hade jag ju med risk för att misslyckas inte vågat bjuda igen..
För övrigt måste jag nog bjuda på middag snart, måste ju få duka med vårt nya snygga porslin.. Dags att börja fundera på en trevlig meny, eller så kanske det bara ska bli purjolökssoppa eller något annat vanligt och okonstigt...

Nu kanske jag ska passa på att umgås med härliga F här på jobbet innan han åker hem!

Ha en helt fantastisk fredagskväll!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback