Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Skördefest!



Vad vi har odlat i sommar.. så kul att kunna plocka in sin egen majs, ge bort hemmaodlade tomater till mamma (äter ju inte tomater själv) äta flerfärgade morötter m.m. m.m.
Nästa sommar ska vi se till att sköta våra land bättre så blir det nog kanon

I eftermiddags har vi målat lite på huset. Andreas har målat färdigt det vita så nu när det är pillmålning tycker jag det är kul att få hjälpa till. Knutarna blir mörkt röda och jag tycker att det blir så snyggt! Ska målas en gång till sen får jag väl ta kort och visa..
Senare tog vi en snabb svamprunda. Behövde lite till kvällsmaten. Härligt det med!

Nu ska jag gå ner och krama min älskling...

Tomater som nu får mogna i skålen då det är risk för frost...


Morötter i olika färger...







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback