Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fotosession och trevlig middag


Vi har precis kommit hem från en trevlig middag på fridolfs tillsammans med trevliga vänner. Har dock lidit av sammandragningar/förvärkar hela kvällen så det har varit lite svårt att slappna av. Nu är vetekudden på värmning och jag ska snart krypa i säng och hoppas på att det lugnar sig lite..
Har fotat med syster i stallet idag , vill få till en fin gravid bild på hästen. Inte helt lätt det där, får se hur det har gått så småningom.. Sen tog jag en sväng på banan och min kära kära polle hade bra spring i benen, Nu börjar det dock bli lite svårt att rida, magen slår emot sadeln, men skritta går bra så det kan jag kanske göra ett tag till. Plus nån liten galopp här och var, det är ju såå underbart att det är svårt att låta bli.
Nu piper micron om att min vetevärmare är färdig för andvändning, godnatt på er...

Hoppas hoppas att någon av malins bilder blev fina..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback