Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fredag


Är det verkligen möjligt att man kan vara såhär trött...
har precis varit ute hos syster en stund, hjälpt henne lite med skolarbeten och gått en liten sväng med hundarna. Nu ska jag lägga mig på soffan för att sova en stund, så att jag inte somnar efter jag ätit ikväll.. Ska på afterwork på Sand i Båstad och då är det ju trevligt om man lyckas hålla sig lite vaken. Fick dock ett jätteproblem då jag insåg att jag har INGA skor att ha på mig, de enda jag kommer i med mina ballongfötter är mina scholl-sandaler och foppa-tofflorna, inget man vill ha på sig bland folk precis. Så jag ringde min kära vän A som har lite större fötter än mig och fick låna två par typ ballerinaskor av henne. Tack så oerhört mycket. Det räddade min kväll, och ekonomi (som är katastrofal, jävla sega försäkringskassan, suck...)
Nu  - sova!!!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback