Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Godmorgon


Godmorgon härliga torsdag!
Idag är det en fullspäckad dag med massa roligheter... Får se hur länge jag orkar med det bara.
Om ett tag kommer underbara Josse hit och hälsar på, innan dess hade jag tänkt att jag skulle hinna baka lite. Ska nämligen till Förslöv i eftermiddag, till mitt gamla jobb och hälsa på. Ska bli så roligt, har inte träffat vissa av dem sedan i juni förra året. Och jag saknar dem verkligen, tror de är de bästa arbetskamrater jag någonsin haft!
Ikväll ska vi till pappa, Jacob fyller år, och efter det, om jag orkar ska vi in till Halmstad en sväng.. Tror dock att jag somnar innan vi ska till pappa så vi får se. Men det känns roligt att ha så mycket att se fram emot på en å samma dag!
Nu ska jag äta frukost!









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback