Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Hallonbladste


Har precis fått hem hallonbladste som jag beställde förra veckan. Ska tydligen vara bra att dricka inför förlossningen. (för den som är nyfiken så går det att läsa om här och här) Just nu är jag dock lite försiktig då jag har en hel del sammandragningar och förvärkar. Sitter och väntar på att min barnmorska ska ringa då jag är lite lite orolig. Troligtvis är det inget konstigt, men man vet ju aldrig, jag har ju inte varit gravid tidigare, så jag har ju ingen koll. det känns som mensvärk, vilket jag visserligen knappt upplevt heller, men har haft det nån gång ibland och då kändes det såhär..
För övrigt ringde min läkare precis och berättade att mitt HbA1c (långtidsblodsocker) fortfarande låg bra. Vilket känns skönt, fast jag måste ändå säga att jag själv mådde bättre då det låg mycket mycket högre än nu. Men så kan det kanske vara ibland. Nu ska jag nog lägga mig på soffan en stund, innan jag ska iväg på medarbetarsamtal med min chef..







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback