Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Morgon...


Oj så trött i ögonen jag är idag, har varit vaken i över en timme och på mina ögon ser det ut som om jag precis slagit upp dem. Sitter nu, som vanligt med mitt hallonbladste, och drömmer om bebis. Du får gärna komma ut snart!

Idag ser det ut att bli en härlig dag, solen skiner och det är redan varmt. Jag blir lycklig av att titta ut genom fönstren och se all denna grönska som kommit på bara en vecka. Snart kommer syrenerna också, då är det som vackrast..
 Ska bort till jobbet i eftermiddag, fylla i lite papper och lämna mina nycklar. Kanske ska ta med hunden så att vi kan ta en härlig promenad någonstans efter det, man vill ju njuta av detta väder till fullo, man vet ju aldrig hur länge det varar!

Utsikt på det ena och det andra hållet..

Grönt är skönt!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback