Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Nya leksakerna!


Idag fick vi simkortet så att jag numera kan surfa via den nya datorn, härligt värre! den gamla burken ska snart slängas UT! Ska bara kopiera över musik och lite annat...
Idag har jag dessutom testat nya kameran lite, fungerar super!
För övrigt har jag mått sådär, trött, trött och åter trött. Talade med min läkare idag och han som inte varit speciellt intresserad av sjukskrivning tidigare tyckte just nu att det kanske vore en idé. Jag vill ju helst fortsätta jobba det lilla jag gör, men jag har lovat ge det en vecka till så får vi se hur det är då.. Nu ska jag titta på slutet av dagens avsnitt av Greys, sedan blir det sängen..








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback