Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

rena rama julafton!


Oj med paket jag fått öppna idag, känns ju som om jag fyller år igen, eller firar jul eller jag vet inte.. Först fick jag som sagt hem mitt hallonbladste som jag köpt från re-fresh. Man blir glad av ett litet paket i brevlådan. Sen åkte jag faktiskt och shoppade ett par skor till mig själv, och ja.. shopping blir man ju också glad av. Och inte nog med det, sedan åkte jag och hämtade ut mitt paket från Sheer Cover. Har anvönt IDs mineralpuder ett par år nu och har hört att detta skulle vara minst lika bra så jag beställde ett paket för att testa..

Det kom i ett fint paket.. Jag gillar välinslagna grejer, så pluspoäng redan där!

Mina nya fina skor...

Har precis avnjutit en mycket god kvällsmat bestående av skaldjursfyllda cannelonis med vittvinssås. Oj oj, så gott det var. Nu ska jag strategiskt placera mig framför älskling i soffan i hopp om att få lite massage. Sen blir det sängen, det är en lååång dag imorgon med mycket jobb!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback