Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Så har det hänt igen...


det har varit ett jordskalv i södra sverige. Igen. Det var ju inte så längesedan sist. Och japp, jag kände av det denna gången med. Eller kände och kände, men hörde det. För den dånade utav bara den. Sist skakade det bara och denna gången lät det mest.  Jag satt i soffan efter att jag dushat och hunden blev galen och skällde som bara den på ovanvåningen, det lät ungefär som en traktor körde in i ladan här utanför. Såg sedan att älsklingens lilla plastväxthus vält och tänkte att det var väl det som lät. Men icke. Såg nu på hallandspostens hemsida att det var ett jordskalv, coolt.

För övrigt gick besöket hos barnmorskan bra, alla prover var i ordning men visst, jag har samlat på mig lite vatten. Hade gått upp två kilo sen sist.. suck..







malin
04 April, kl. 15:49 | Blogg; http://difmalins.blogg.se/

Men! Jag missar då alltid allt, för jag märkte då inte av någonting...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback