Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Sammanfattning av en riktigt bra dag


Har haft en härligt bra dag idag, träningen med Amanda och Tornado gick super, han gick riktigt bra vilket gör mig så glad. Efter det åkte jag och älskling till Halmstad, köpte en skötbädd att ha på bänken/tvättmaskinen på toaletten, kommer bli kanon. Vi åkte även till eurostop och köpte lite grejer till växthuset (vi har FÅTT ett växthus, helt underbart) och jag köpte lite grejer inför mitt kommande mammaliv (två amningslinnen, ha ha)
Ikväll har vi varit ute i Hjörnered, grillat och låtit hunden springa som en vilde och bada en massa. Underbar kväll, får visa bilder imorgon då jag inte orkar lägga in dem nu. Nu är jag trött och tycker att min dag är till ända, har ju dessutom inte sovit middag idag! God nass!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback