Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Skön morgon..


Godmorgon!
Idag har jag lyckats sova lite längre, till halv 9, brukar inte kunna sova längre när älskling åkt till jobbet, vilket han gör vid sju. Så det var skönt att få sova en stund till idag. Har precis druckit mitt hallonbladste och väntar nu på att blodsockret ska börja sjunka så att jag kan äta frukost. Blir nog gröt idag med. Konstigt det där blodsockret förresten, tog insulin för 40 minuter sedan och sen dess har det gått upp! Ska vara ett snabbverkande insulin jag har men ibland undrar man..

Snart ska jag iväg till stallet och ha lite träning med Amanda. Ska hämta upp syster först så att hon får rida fram Tornado. För övrigt ska vi på tävling på söndag (till andreas stora vansinne, han tycker jag ska ligga hemma och vila! men det finns ju sjukhus i malmö om det skulle vara något..) ska lina Tornado för Amanda och det ska bli sååå kul!
Ha en härlig fredag kära vän!






josse
04 April, kl. 14:41 | Blogg; http://releasefia.blogg.se/

hej gumman det jag hade kommit på var en grej till helenas möhippa men jag kan inte skriva detta på facebook eftersom helena är där inne med haha. hoppas allt är bra med dig. jag måste komma ner och hälsa på nästa vecka var rädd om dig och ha det mysigt i malmö puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback