Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Utan sömn..


Godmorgon lördag!
Jag har sovit utan sömn inatt.. Har mest legat och vridig och vänt på mig, haft lågt blodsocker, kissat säkert 4 gånger och gav tillslut upp vid 5. Somnade en stund på soffan, men det blev nog inte ens en timme. Jag ska sova mycket idag, annars smäller jag av. Oj vad jag klagar, men just nu känns det lite lätt bedrövligt. Jag har dessutom haft ont i magen och ryggen, vilket känns bätte nu men istället mår jag fruktansvärt illa och har ont i huvudet. Fast nu ljög jag lite, för ryggen gör fortfarande ont...
Nu ska jag koka mig lite hallonbladste, sätta mig i soffan och vänta på att älskling ska komma hem med frallor! Jag älskar helgfrukost!

För övrigt så vaknar jag ofta av att jag sover på pumpen och liten sparkar som en galning mot den,, ibland blir det ett riktigt snyggt avtryck:

fint...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback