Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

DOP


Idag har vi alltså haft dop. Vi fick en jättefin dopgudstjänst (det var dock högmässa så lite segt var det men dopdelen var fin) Maria sjöng fantastiskt (Det gåtfulla folket och det är du) Kanske lägger ut det sen om jag får tillstånd av henne. Markus läste en så fin dikt och ja, det hela var verkligen fint och precis som vi ville ha det.

  

Efteråt var det trädgårdskalas här hemma, vi hoppades på vädrets makter och fick fint men ack så varmt väder, det mullrade en hel del under eftermiddagen men det passerade aldrig här över, Min lilla älskling fick massa fina och användbara presenter, hade bett om att slippa en massa minnesgåvor som man inte minns ändå (de hamnar oftast på en hylla ett par år för att sedan stoppas in i en låda på någon vind) han fick sparbössor av olika dess slag, de hoppas väl att han ska få ett bättre ekonomisinne än sin mamma, fler fina nallar till sin växande samling, fonder, böcker, personlig cdskiva, halsband, kläder varav ett par jättefina byxor med hans namn på rumpan, en gåstol, en riktig stol (kommer bils på just denna längre ner) brio tågbana, fårskinnsfäll och annat smått och gott. tack alla nära och kära för allt!
Vi har ätit gott, olika pajer och sedan pannacottapajen som jag skrev om i föregående inlägg
  

 


Finaste stolen fick vi av Pappa och Nettan och Jonna och Jacob, det är för övrigt Nettan som har målat, vilken pysselkvinna! Sött med hans namn och mio min mio, eftersom han heter mio i andranamn

Nu har vi ätit kvällsmat i form av pizza (ush å fy, åt inte ens upp hälften av min barnpizza, det är helt enkelt inte min grej)
Liten har somnat i pappas famn och ska snart ha mat igen innan läggdags sker i sängen.

Mina favoriter, de bästa pojkarna i världen, jag älskar er så!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback