Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fix och don


Idag har vi verkligen varit duktiga, lilleman har sovit och däremellan varit glad, vilket har gjort att vi fått massa tid till att städa, handla och fixa andra to dos.. Hans humör är så mycket bättre nu och vi har inte haft några skrikattacker på flera dagar, underbart!
Imorgon är det alltså dags för dop, vädret ser tyvärr inte ut att bli på vår sida, men det skabli trädgårdskalas i vilket fall. Älskling och svärfar sätter just nu upp tält i trädgården, Malin sitter i soffan och tittar på MTV och jag har precis fått lilleman att slumra lite. Allt är nästan färdigfixat inför morgondagen, jag har idag gjort 5 (!!!) tårtor, eller tårta och tårta, har gjort blåbärspannacottapaj, recept finner ni här, jag har dock bytt ut hallonen mot blåbär, kan ju inte bjuda på rosa tårta på min sons dop, lila känns lite bättre. En snygg tårta (paj eller kaka eller vad man nu ska kalla det, är lite som cheesecake men tusen gånger godare) som kan varieras i det oändliga, det finns ju massor av goda frukter och bär..

Nu ska jag fixa klart det sista, få tag i Maria som idag fyller 25, stort stort grattis till henne. Sen ska det dushas och sen iväg och fira den lille grisen! (födelsedagsgrisen alltså, tydligen inte många som fattar det där)

Bus-Benji hälsar!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback