Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Framsteg


Igår låg lilleman och busade på sin fårskinnsfäll, jag vände mig om och plötsligt hade han rullat över på sida, vilket han nästan gjort tidigare men då inte fått med höften, men nu låg han helt på sidan och tittade på världen från denna synvinkel, Ett par sekunder senare rullade han vidare över på magen, han hade dock ena armen ivägen, men i övrigt så. Tänk va fantastiskt det är med dessa små framsteg, nästan alla barn gör dem och ändå är vi lika fascinerade av det varje gång.
Jag vet att tiden går fort och att han snart kryper, går, springer, smäller i dörrar och tillslut flyttar hemifrån. jag vill ta vara på all den tid jag kan med honom och njuta av alla hans framsteg, se alla hans framsteg!







Jenny
08 August, kl. 15:26 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Visst är det underbart med framsteg. För några dagar sen tog Ellen sina första krypsteg :) Blev helt överlycklig. Hon har bara backat innan :) så nu är det fullrulle här hemma ;) Kramar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback