Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

igår och i förrgår


Två trevliga dagar har passerat. I onsdags var vi bjudna på kräftskiva, vi fick en underbar kväll med helt otroligt väder, härliga vänner och fantastiska barn. Härligt att umgås med andra som har barn..
Det bjöds på goda pajer och jag hinkade i mig alkoholfri öl, allt för amningen ;)


Igår åkte jag och benji iväg och handlade blommor, äntligen! jag började tjata om blomsterlådor redan förra året men nu, alltså i augusti har vi äntligen planterat och satt upp dem under fönsterna, det blev så fint så!
Under eftermiddagen fick vi besök av Josse, som kom med fina presenter! Tack sötis!

Solen stekte på eftermiddagen och liten var ganska gnällig, han gillar inte riktigt det där med värme, förhoppningsvis blir det bättre i framtiden, det blir såklart enklare när han kan svalka sig i en liten pool eller annat..
På kvällen åkte vi till Annabelle på trubadurafton och där visade han upp ett gott humör, eller rättare sagt han sov den mesta av tiden. Älskade skrutten vår!
När vi kom hem, vaknade han och var hur pigg och glad som helst, snackade och skrattade. dessa stunder är underbara!

Inga dubbelhakor här inte!

Nu ska jag snart köra och hämta min farmor, vi ska köpa doppresent till lilleman. Hon ville så gärna att jag skulle hjälpa henne och det gör jag gärna.
Ha en fantastisk fredag!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback